Популярни публикации

неделя, 6 март 2011 г.

Писмо: В Сливен полицията бие неудобните на кмета

             ОТВОРИТЕ ЛИНКА:http://sliven-tuida.blogspot.com/2011/05/2007-2013.html?spref=fb















Писмо: В Сливен полицията бие неудобните на кмета ЛЕЧКОВ


Добавена на: 05.07.2010 22:23

Автор : Живко Бъчваров, кв. Речица, Сливен





На 24.06.2010 г.от Сливен се излъчваше пряко предаването „Тази сутрин” на БТВ. Да се изкажат по темата „Защо бе отстранен кмета на Сливен” бяха поканени всички желаещи участват в дебата. В 7,30 часа се отзовах пред кметството, където бяха разположени камерите на телевизията. Там имаше 20-30 полицаи, униформени, и може би, още толкова цивилни – все защитници на управата на града.
По време на живото предаване страстите се разгорещиха, стигна се до леки сблъсъци и бой с яйца, предизвикани от привържениците на кмета. Пред колоните на общината се опитах да премина от страната на влизащите в общински съветници
при кмета, да изкажа като гражданин вижданията си за разкопания град. Срещнах отпор от униформени полицаи, които яростно започнаха да ме блъскат, да ми кривят ръцете и като арестант ме прекараха през града до полицията. Заканваха се, че вътре ще бъда довършен, бит, пребит. Дори някой искаха белезници да ми сложат.
С това брутално и гнусно отношение, на което бях подложен, ми бяха нарушени човешките, морални права като гражданин. Този унизителен и престъпен акт води до психически стрес, който неминуемо се отразява върху здравето ми и средата в която живея. За това се обръщам към всички нормално мислещи държавни глави и към Европейския съюз, за да се спре терора от кадърната не демократична полиция на беззащитните като мене граждани на тази земя, като им бъдат защитени човешките права по конвенцията на ЕС.
                                                            изд.Живко Желев Бъчваров.Речица
   

Няма коментари:

Всичко за мен